قرارداد اتی و حواله پیش فروش شده سکه و طلا: مروری بر آخرین خبرها
تبلیغات
قرارداد اتی و حواله پیش فروش شده سکه و طلا: مروری بر آخرین خبرها
دسته بندی : بازار طلا و ارز,,
  • بازدید : (12)
قرارداد اتی و حواله پیش فروش شده سکه و طلا: مروری بر آخرین خبرها

قرارداد آتی سکه ، توافق نامه‌ای مبنی بر خرید و فروش یک و یا چند واحد سکه برای زمان معین در آینده و با قیمت مشخص است. در بازارهای آتی الزامی نیست که کالا یا دارایی به طور فیزیکی رد و بدل شود و برخلاف بازارهای نقدی، انتقال مالکیت فوری دارایی مطرح نمی‌شود.

همچنین در این بازارها بدون در نظر گرفتن این که فرد مالک دارایی باشد یا نباشد، قراردادها قابل خرید و فروش هستند. در بازار امروز طلا و سکه نوسانات و قیمت‌های جدیدی را هر روز در آن شاهد هستیم که سرمایه گذاری افراد در این بازار را تحت الشعاع قرار می دهند از آنجایی که یکی از مهمترین ارکان زندگی مالی هر فردی مسئله سرمایه گذاری است.

دانش و سواد مالی به دنبال سرمایه گذاری هدفمند می باشد. برای این که افراد بتوانند سرمایه گذاری هدفمند و سودآوری داشته باشند می بایست با ادبیات سرمایه گذاری آشنا شوند. این ادبیات را می توان شامل مواردی همچون ابزار مالی موجود در بازار، خرید و فروش و همچنین میزان ریسک ( بالا، متوسط ، پایین) این ابزارها دانست. سرمایه گذاری از طریق قرارداد آتی و پیش فروش طلا و سکه نیز از این امر مستثنی نیست بنابراین آگاهی و آگاهی بخشی در ارتباط قرارداد اتی و حواله پیش فروش شده سکه و طلا از ضروریات امروز است.

در این راستا مروری بر اخرین رخدادهای خبری قرارداد اتی و حواله پیش فروش شده سکه و طلا در بخش لحظه نگر طلا و ارز به تفکیک هر ماه ارائه شده است. . در این صفحه ، با ارائه خبرهای ویژه مربوط به قرارداد آتی و پیش فروش سکه و طلا یک "گنجینه خبری" از مهمترین و کاربردی ترین اخبار بازار مربوط ایجاد شده است "هوای بازار " را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید.

ادامه مطلب...




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: